شیبه گفت: در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب سعی شده در سطوح مدیرتی کمیته امداد خوزستان از جوانان استفاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان در اجرای تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت عمل به دستورات ریاست کمیته امداد کشور مبنی بر جوانگرایی در ساختار مدیریتی این نهاد، نیرو‌های جوان در استان به سمت‌های مختلف منصوب شدند.

به گفته شیبه اولویت مهم و اصلی کمیته امداد استان شامل؛ توانمندسازی مددجویان، ایجاد برنامه ریزی برای درآمد با ثبات که باید با رویکرد تکریم و حرمت گذاری به نیازمندان شکل گیرد، استفاده از جوانان متخصص، که این مهم به عنوان یک امر ولایی همواره مورد توجه ریاست امداد بوده و به منظور عینیت بخشی به این موضوع و به دنبال پیروی از فرمان رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر جوانگرایی، ریاست محترم امداد کشور طی بخشنامه‌ای به تمامی مدیران کل کمیته امداد، پست مشاور مدیرکل را با عنوان مشاور امور جوانان به منظور بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی و متخصص تغییر داد.

او افزود: امسال و پیرو این بخشنامه اختصاص بخشی از سمت‌های مدیریتی به جوانان موجب کاهش میانگین سن مدیریتی استان گردید که به عنوان یکی از سنجه‌های ارزیابی عملکرد استان‌ها است.

جمال شبیه اضافه کرد: این طرح به منظور شناسایی و پرورش نیرو‌های جوان، مومن و متخصص برای بکارگیری در سطوح مدیریتی ارائه شده است و امداد استان نیز در خصوص استفاده از این ظرفیت در اداره امور، با تشکیل بانک استعداد جوانان، به انتصاب مدیران جوان اقدام کرده است.

در پایان همایش ملی «جوان آینده ساز» که با حضور لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دفتر مرکزی امداد برگزار شد، از استان خوزستان بعنوان استان برتر در زمینه استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان تجلیل شد.

مشاور امور جوانان کمیته امداد خوزستان سید مرتضی موسوی لوح تقدیری را با امضای سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از دست لطیفی معاون رئیس جمهور دریافت کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.