به منظور ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی و مخابراتی، سیستم و تجهیزات انتقال و به روز مخابراتی در سد شهید عباسپور مسجدسلیمان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به لزوم بهره مندی تأسیسات حیاتی و مهم کشوری به ارتباط پایدار مخابراتی، پس از اجرای توسعه شبکه فیبر نوری پشت پیان به قلعه خواجه به طول ۵۰ کیلومتر و ایجاد یک مسیر انحرافی به طول تقریبی یک کیلومتر، سد شهید عباسپور مسجد سلیمان به شبکه ارتباطی و مخابراتی فیبر نوری متصل شد.

او افزود: با نصب تجهیزات انتقال به روز در سد شهید عباسپور، بستر لازم جهت توسعه‌های ارتباطی و مخابراتی و همچنین ارتقا به تکنولوژی بالاتر شبکه سیار میسر شد تا در آینده نزدیک کارکنان سد شهید عباسپور و ساکنین روستا‌های اطراف از این تکنولوژی به روز بهره خواهند برد.

همچنین با راه اندازی این تجهیزات، پهنای باند لازم جهت سرویس اینترنت فراهم شد که از سوی فناوری اطلاعات سد شهید عباسپور جذب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در بندر امام خمینی (ره)

فلاح زاده همچنین از نصب تجهیزات فنی و افزایش تکنولوژی بر روی دکل پتروشیمی رازی، و توسعه و ارتقا شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

او گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور استفاده بهینه شهروندان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت در جهت رفع نیاز‌ها و جلب رضایت مندی مشترکان در شرکت پتروشیمی رازی و مناطق پیرامون این شرکت، تجهیزات فنی و تکنولوژی نسل چهارم بر روی این دکل همراه نصب و راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان، اجرای این عملیات در ادامه پروژه توسعه شبکه همراه اول و با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و تکنولوژی پر سرعت نسل ۴ بر روی سایت پتروشیمی رازی بندر امام خمینی (ره) ضمن توسعه و افزایش پوشش آنتن دهی در شهرستان بندر امام خمینی (ره) این سایت زیر پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان ضمن دریافت خدمات شبکه‌ای مطلوب و باکیفیت، از تبادل اطلاعات دیتایی همراه اول با سرعت بیشتری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.