بر اساس گزارشات منتشر شده، دوربین سلفی شیائومی ۱۲ از قابلیت زیباسازی طبیعی بهره می‎برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Gizmochina؛ پس از اینکه امروز شیائومی رسماً اعلام کرد که شیائومی ۱۲ پرو اولین تلفنی است که از سنسور جدید IMX۷۰۷ سونی در دوربین اصلی خود استفاده می‌کند، این شرکت اکنون از مشخصات دوربین جلوی شیائومی ۱۲ نیز رونمایی کرده است.

شیائومی از طریق Weibo (یک سایت میکروبلاگینگ چینی) مشخصات دوربین جلویی شیائومی ۱۲ که یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است را اعلام کرد. اما این همه ماجرا نیست، زیرا دوربین جلویی دارای فیلتر زیبایی طبیعی است.

به گفته شیائومی، این فیلتر زیبایی از جوان‌سازی پوست در سطح پیکسل پیشرفته بر اساس شبکه (GAN) استفاده می‌کند که جزئیات پوست را در سطح پیکسل بازسازی می‌کند تا ظاهری شاداب و جوان به پوست بدهد.

گفتنی است؛ شبکه‌های مولد تخاصمی (GANs) معماری‌های الگوریتمی هستند که از دو شبکه عصبی استفاده می‌کنند و یکی را در مقابل دیگری قرار می‌دهند. آن‌ها به طور گسترده در تولید تصویر، تولید ویدئو و تولید صدا استفاده می‌شوند.

شیائومی پیشتر اعلام کرده بود که شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در تاریخ ۲۸ دسامبر عرضه خواهند شد. اولی دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی ۱۰۸۰p خواهد بود و اولین پرچمدار جمع و جور این شرکت در مدت زمان طولانی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که شیائومی ۱۲X و رابط کاربری MIUI ۱۳ به هر دو مدل اضافه خواهند شد.

شیائومی 12


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار