مراسم پایانی دومین جشنواره ملی ورزشی پیاده روی ۵۰ کیلومتر در ۵۰ روز دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم پایانی جشنواره ملی ورزشی پیاده‌روی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بوشهر گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و دنبال کردن آموزش‌ها به صورت مجازی و به تبع آن کم تحرکی دانشجویان و کارکنان برگزاری چنین رویداد‌های ورزشی، بسیار موثر است.

مهدی شریعتی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز گفت: دومین جشنواره ملی ورزشی پیاده روی ۵۰ کیلومتر در ۵۰ روز، با حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن پیاده‌روی، و همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد و ۲ هزار و ۲۳ نفر در آن شرکت کردند.

اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر هم گفت: این رویداد هم باعث توجه بیشتر کارکنان، استادان و دانشجویان به ورزش شد هم الفت میان این گروه‌ها را به دنبال داشت.

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دبیر دومین جشنواره ملی ورزشی پیاده روی ۵۰ کیلومتر در ۵۰ روز گفت: این جشنواره با حضور هزار و ۶۱۵ نفر از دانشجویان، ۲۹۸ نفر از کارکنان و ۱۱۰ نفر از استادان، از ۱۶ مهر تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد. ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان مرد و ۳۷ درصد زن بودند.

ارسلان نامی افزود:تعداد قدم‌های برداشته شده در این جشنواره ورزشی، ۲۴ میلیون و ۱۲ هزار و ۱۳۹ قدم معادل ۱۸ هزار و ۲۶۰ کیلومتر بود. به عبارت دیگر به طور میانگین هر شرکت کننده ۱۱ هزار و ۸۷۰ قدم برداشت.

به گفته او، از ۴۰ شرکت کننده(دانشجویان شرکت کننده ۲۵ نفر، استادان ۵ نفر و کارکنان ۱۰) که بیشترین قدم را برداشتند، قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.