رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته با برند زیمنس برای نصب در بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان اختصاص یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سیدمحمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:با پیگیری این دانشگاه، موافقت وزیر بهداشت و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی، یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته با برند زیمنس برای نصب در بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان اختصاص یافت.

وی گفت: با اضافه شدن این دستگاه، تعداد دستگاه‌های آنژیوگرافی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) به ۲ دستگاه می‌رسد و توانایی کمی و کیفی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تامین نیاز‌های تشخیصی مردم ارتقا خواهد یافت.

وی با تشکر از مجموعه حوزه‌های معاونت درمان و توسعه، مدیریت‌های بودجه، امور مالی، دفتر فنی و تجهیزات پزشکی دانشگاه و مجموعه بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) افزد: همکاران ما تمام تلاش خود را در جهت توسعه زیرساخت‌های درمانی و ارتقا شاخص‌های تجهیزات پزشکی انجام می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان  گفت: برای خرید این دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی ۳۵ میلیارد ریال از طریق هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران و منابع دانشگاه هزینه شده، اما ارزش واقعی این دستگاه بیشتر از این است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در همین ارتباط گفت: خدمات‌رسانی به بیماران قلبی با حضور ۷ پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و عروق با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن در بخش آنژیوگرافی بیمارستان در حال انجام است

دکتر علی خواجه گفت:  از ابتدای سال ۹۹ تاکنون سه هزار و ۸۸۷ نفر در این بخش خدمات آنژیوگرافی دریافت کرده اند که یکهزارو ۸۳۶ نفر در سال ۹۹ و ۲ هزار و ۵۱ نفر نیز در سال ۱۴۰۰ از این خدمات بهره‌مند شده اند.

وی با اشاره به آمار بالای بیماران متقاضی دریافت خدمات در بخش آنژیوگرافی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) گفت:  با ورود این دستگاه به بیمارستان که تعداد دستگاه‌های آنژیوگرافی را به ۲ مورد رسانده امیدواریم با تلاش و پشتکار کادر درمانی بیمارستان بتوانیم خدمات را با کیفیت بالا و سرعت بیشتر به هم استانی‌های عزیزمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار