ملی پوش ووشو: چینی‌ها را در بازی‌های آسیایی ناک اوت خواهیم کرد

علی خورشیدی ملی پوش ووشو درباره وضعیت این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

علی خورشیدی عضو تیم ملی ووشو  در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کار سخت تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی گفت: خوشبختانه  باحضور در چین همیشه برای ما بهترین اتفاقات رخ داده که ماحصل آن کسب نتایج درخشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و همچنین مسابقات  جهانی ۲۰۱۹ شانگ‌های بود که بهترین مدال‌ها نصیب ایران شد. البته در این دوره شرایط به مراتب سخت‌تر از قبل است، زیرا چین خودش میزبان است و به طور حتم برنامه‌ریزی دارند تا تمام مدال‌ها را درو کنند. هر چند که ما هم بیکار ننشسته‌ایم و تلاش می‌کنیم  مانند همیشه بازهم با ناک اوت کردن چینی‌ها مدال‌های طلا را به ایران بیاوریم. فکر می‌کنم پس از کاروان کشتی، رشته ووشو دومین رشته‌ای خواهد بود که از لحاظ مرغوبیت مدال بیشترین کمک را به کاروان ایران خواهد کرد.

خورشیدی گفت: شرایط تمرینی خوب است. من در انتخابی تیم ملی ووشو  در یک وزن پایین‌تر شرکت کردم که خدا را شکر عملکردم راضی‌کننده بود. اردوی تیم ملی از روز شنبه به مدت ۲ هفته با حضور بهترین ورزشکاران ساندا ایران آغاز شده است. همچنین به احتمال زیاد  پس از پایان این اردو یک مسابقه  انتخابی دیگر در تیم ملی در پیش داریم که تلاش می‌کنم رفته رفته به مرز آمادگی لازم برسم تا بتوانم یکی از افرادی  باشم که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برای کشورم افتخارآفرین شوم.

ملی‌پوش ساندا درباره اهداف خود برای سال آینده  گفت: هدفگذاری اصلی من حضوری موفقیت‌آمیز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است که برای تحقق این آرزو ابتدا باید در چرخه انتخابی تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشم. من آدمی هستم که همیشه برای کسب بهترین مدال تلاش می‌کنم و این قول را می‌دهم که تمام توانم را به صورت صد درصدی به کار بگیرم تا بتوانم نتیجه قابل توجهی در بازی‌های آسیایی کسب کنم. خوشبختانه انگیزه بالایی برای کسب مدال دارم و امیدوارم که بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار