سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان رزن از انسداد ۸۰۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد رضا شکوهی سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان رزن بیان کرد: از ابتدای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی تا کنون در شهرستان رزن تعداد ۸۰۸ حلقه چاه مسدود و بیش از ۱۳۴ میلیون متر مکعب جلوگیری از برداشت های غیرمجاز انجام گرفته است.

او با اشاره به تعهد شرکت آب منطقه ای در رابطه با سند سه ساله استان و تحقق ۷۳ درصدی در این امر افزود: در ۹ماهه سال جاری، در شهرستان رزن تعداد ۶۹ دستگاه کنتور بر روی چاه های تحت پوشش این شهرستان نصب شد.

شکوهی در ادامه در خصوص انسداد چاه های غیر مجاز هدف تعیین شده در سند راهبردی برای این شهرستان ادامه داد: در همین رابطه برای شهرستان رزن انسداد ۴۲ حلقه مدنظر بود که با انسداد ۶۲ حلقه در این زمینه ۱۴۸ درصد هدف سند راهبردی محقق شد.

این مسئول با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته، جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت گفت: با همین هدف ۶۲ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شدند که از برداشت ۴ میلیون مترمکعب اضافه برداشت آب جلوگیری به عمل آمد.

شکوهی با اشاره به اینکه تعداد کل چاه های دارای کنتور در شهرستان رزن ۵۹۳ حلقه است، گفت: تعداد پرونده های اصلاح و تعدیل شده در این شهرستان ۸۶ حلقه بوده که در این زمینه در بین سایر شهرستان ها، رتبه نخست را دارا هستیم.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.