رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

تحکیم وحدت ملی مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی بود+ عکس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: تحکیم وحدت ملی و تجدید بیعت مردم با ولایت از مهمترین دستاورد‌های حماسه بزرگ ۹ دی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: بزرگداشت سالروز ۹ دی که در مسجد جامع مهاباد برگزار شد، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حرکت حماسی خود در ۹ دی سال ۱۳۸۸، پاسخی کوبنده به فتنه گران و کسانی دادند که فکر براندازی اصل نظام را در ذهن می‌پروراندند.

آقا محمدی گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش سران فتنه و استکبار جهانی را ناکام گذاشت، شایسته بود که سران فتنه و کسانی که باعث ضربه به بدنه نظام جمهوری اسلامی بودند، مجازات شده و به سزای اعمال خود برسند که الطاف و گذشت رهبری شامل حال روسیاهان این جریان شد.

حماسه 9 دی در مسجد جامع  مهاباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: پیروی از فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ضامن رستگاری و شکست دشمنان و بدخواهان است.

حجت‌الاسلام آقامحمدی گفت: بصیرت و همراه کردن مردم در این روز قابل توجه و ماندگار بود، حضور حداکثری و ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط در انتخابات سال ۸۸ توسط سران فتنه به کام مردم تلخ شد و در روز ۹ دی با رسوا شدن دشمنان آب پاکی بر دست بدخواهان نظام ریخته شد.

حضور پرشور مسئولان مهابادی در روز حماسه نهم دی

وی گفت: نه توطئه سال ۸۸ و نه توطئه‌های قبل و بعد از آن تمام شدنی نیست و تا زمانی که انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود دارد، آمریکا و ایادی آن‌ها به دنبال توطئه و ضربه زدن به کشور ما هستند و ما هم از تاریخ مان درس گرفته ایم که رمز پیروزی، پیروی و اطاعت از رهبری است.

یازدهمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی ماه، امروز طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد جامع مهاباد گرامی داشته شد.

حماسه 9 دی در مهاباد

حماسه نهم دی ماه برنامه‌ریزی ۱۰ ساله دشمنان را نقش برآب کرد و خط بطلانی برخواسته‌های فتنه‌گران شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.