ضرغامی با بیان اینکه از دل بازدید از موزه فاطمی بسیاری از اهداف ایدئولوژیک انقلاب اسلامی را می‌توانیم منتقل کنیم گفت: آثار موزه فاطمی به این خاطر که ریشه دینی و اعتقادی دارد ظرفیت زیادی برای انسان سازی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر پنجشنبه درجریان سفر هیات دولت به قم و درحاشیه بازدید از موزه فاطمی حرم کریمه اهل بیت با بیان اینکه موزه فاطمی مجموعه ارزشمندی است گفت: باید یک طراحی صورت بگیرد که از ۲۰ میلیون زائری که در طول سال به حرم حضرت معصومه مشرف می‌شوند، بخشی از آن‌ها موزه آستان بازدید کنند، زیرا از دل بازدید از موزه بسیاری از اهداف ایدئولوژیک انقلاب اسلامی را می‌توانیم منتقل کنیم.

 وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه موزه فاطمی در حد بضاعت خود قابل قبول است گفت: در قرون مختلف بسیاری از اشیا و آثار و آفریده‌های ارزشمند تاریخی و تمدنی جمع‌آوری شده‌است.

او ادامه داد: آثار موزه فاطمی به این خاطر که ریشه دینی و اعتقادی دارد ظرفیت زیادی برای انسان سازی دارد.

ضرغامی یادآورشد: موزه آستان حضرت معصومه (س) در حد خودش خوب مدیریت می‌شود، ولی نیاز به مساعدت‌های بیشتری دارد تا بتواند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح امروز پنجشنبه وارد قم شد.

مراسم رسمی استقبال از آیت الله رئیسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه اختصاص به مسائل قم دارد و موضوع‌هایی، چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار