ستاد بحران شهرداری خاش برای مقابله با بارش‌های سیلابی به حالت آماده باش درآمد

شهردار خاش گفت: با تشکیل ستاد مدیریت بحران همه امکانات خودرویی و نیرو‌های شهرداری برای مقابله با هر گونه شرایط دشوار بارش‌های تند و سیل آسا در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهدی شهنوازی  شهردار خاش  گفت: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ها طی امروز و روز‌های آینده، شهرداری خاش تلاش کرده تا به جهت کاهش خسارت احتمالی ناشی از بارش باران، نیرو‌های ستاد را با آمادگی کامل به صورت آماده باش درآورد. ‎

وی گفت: ستاد بحران شهرداری خاش برای مقابله با بحران در بارش احتمالی در سطح این شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات به حالت آماده باش درآمد.

شهنوازی گفت: برخی از برنامه‌های شهرداری از قبیل هرس سرشاخه‌های درختان، لایروبی و پاکسازی رودخانه مهران و کانالها، بهسازی و مسیر آب‌های سطحی برای رفع احتمالی خطر در روز‌های گذشته انجام شده است.

شهردار خاش  گفت: بازدید از برخی مکان‌های پرخطر سطح شهر نیز صورت پذیرفته که با توجه به احتمال بارش‌ها ۶ اکیپ سازماندهی شدند تا در صورت وقوع شرایط بحرانی با آمادگی کامل وارد عمل شوند.

شهنوازی  گفت: ایستگاه آتش‌نشانی خاش نیز همانند گذشته با تمام توان و تجهیزات موجود در حال آماده باش کامل بسر می‌برد.

شهردار خاش گفت: همشهریان در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷شهرداری، دفتر ستاد بحران شهرداری ۰۵۴۳۳۷۲۲۱۴۷ و ۰۵۴۳۳۷۲۲۱۴۸ و یا شماره ۱۲۵ آتش نشانی خاش تماس حاصل نمایند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و یا به حداقل برسد.
شهردار خاش از ساکنان اطراف رودخانه مهران واقع در محله‌های ریگ آباد، هواشناسی، قلندرزهی و، ولی آباد خواست مراقب بروز سیل باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار