۷۴۸ هنرمند داخلی و خارجی آثار و محصولاتشان را به جشنواره هنر‌های شهری مشهد ارسال کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تاکنون ۷۴۸ هنرمند داخلی و خارجی اثر و محصولاتشان را برای شرکت در ۵ بخش چهاردمین دوره جشنواره هنر‌های شهری مشهد، شامل مسابقه پاویون‌های شهری، آذین‌بندی‌های نوروزی، یادمان نوروزی، دیوارنگاری و نمایش‌های شهری به دبیرخانه این جشنواره فرستاده اند و پس از داوری فشرده آثار در نهایت ۱۱۴ اثر برای اجرا در مناطق مختلف شهر مشهد در قالب جشنواره بین‌المللی هنر‌های شهری مشهد برگزیده شد.

عبدالله ارجائی شهردار مشهد، در حاشیه بازدید از ماکت‌ها و طرح‌های منتخب در جشنواره هنر‌های شهری مشهد، گفت: ایجاد ۱۴ پاویون (فضای مفهومی) اولین دسته از برنامه‌های مدیریت شهری در بهار پیش‌روست. در این پاویون‌ها ۱۴ روایت مختلف برای مردم به تصویر کشیده خواهد شد. مردم در گروه‌های خانوادگی وارد این پاویون‌ها می‌شوند و داستان‌های مرتبط با موضوع پاویون برای آن‌ها روایتگری می‌شود.

شهردار مشهد گفت: المان‌ها شهری امسال به‌صورت تعاملی تدارک دیده شده است و به دو بخش المان‌های گل و المان‌های حجمی تقسیم می‌شود، دسته سوم دیوارنگاره‌های شهری است که بر دیوار‌های شهری نقش خواهند بست و امیدواریم با هویت رضوی و زندگی کهن ایرانی ارتباطی قوی برقرار کند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.