حضور خادمین امام رضا (ع) در جوار گنبد امام حسین (ع)

خادمین بارگاه منور حضرت رضاعلیه السلام و مواکب اربعین مشهد مقدس از کارگاه در حال ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمان بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خادمین بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام که برای خدمت رسانی به زائرین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرده اند، به دعوت ستادبازسازی عتبات به کارگاه ساخت گنبدحرم مطهر حسینی مشرف و از نزدیک در جریان نحوه ساخت گنبد مطهر اباعبدالله (ع)قرار گرفتند.

دراین بازدید سردار رحیمی مسئول ستاد بازسازی عتبات کرمان با اشاره به اینکه ستادعتبات یادگار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم جز از خدا از هیچ چیز نمیترسید و دل به خدا سپرده بود و فقط برای خدا کار می کرد.

او رمز محبوبیت حاج قاسم را برای خدا بودن دانست و می‌گوید: او احترام به والدین خویش را هیچ گاه ترک نکرد و تکریم پدران و مادران شهدا از اولویت‌های کاری حاج قاسم بود.

محمد حسینخانی مسئول کانون زیارت رضوی در کرمان به حضور گروه جهادی خادمین حرم مطهر رضوی در کرمان برای طرح اطعام فاطمی گفت: این گروه چهل نفره از شورای هیئات مذهبی و موکب اربعین حضرت ثامن الائمه مشهد مقدس با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری مشهد مقدس به مدت ۵ روز در کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیازمندان و محرومین را در ۱۴ منطقه کرمان غذای متبرک حضرت رضا (ع)طبخ و توزیع خواهد شد.

به گفته او در روز دوشنبه مقارن با روز شهادت حاج قاسم تعداد ۴۰ دیگ شله مشهدی نیز طبخ و بین زائرین و مجاورین توزیع خواهد شد.

طباطبایی سرپرست این گروه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی می‌گوید: امیدواریم که در آینده هم بتوانیم مکتب حاج قاسم را که نگاه و خدمت رسانی به محرومین است دنبال کنیم.

او همچنین از احداث و ساخت حسینیه خراسانی‌ها در جوار گلزار شهدای کرمان خبر داد وگفت: مقدمات خرید زمین توسط خیرین فراهم شده است و امیدواریم که تا سال آینده در سالگرد حاج قاسم بتوانیم در حسینیه خراسانی‌ها مستقر و پذیرای زائرین حاج قاسم و شهدا باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار