افزایش۲۶ درصدی ترافیک مرسولات پستی کردستان

مدیرکل پست کردستان گفت:از ابتدای سال جاری سه میلیون و ۱۱۰ هزار و ۹۸۱ فقره مرسوله پستی در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  طاهر محمدی مدیرکل پست کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری سه میلیون و ۱۱۰ هزار و ۹۸۱ فقره مرسوله پستی در استان جابجا شده استکه از این تعداد یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۲۰ مرسوله پستی از استان صادر و یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۱۶۱ فقره نیز وارد شده است.

محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته تا این زمان، ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و هشت مرسوله پستی در استان جابجا شد، گفت: سال گذشته آمار مرسوله‌های پستی وارده یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۷۸ فقره و صادره یک میلیون و ۲۲۴ هزار و ۴۳۰ فقره بود.

او  به رشد ۲۶ درصدی ترافیک مرسوله‌های پستی صادره و وارده در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال مرسوله‌های وارده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد و صادره ۲۹ درصد رشد داشت.

به گفته ی مدیرکل پُست کردستان زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده، اما روند توزیع عادی است.

محمدی از مردم درخواست کرد در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند هم چنین مراجعان، آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار