گیمر‌ها با نصب آخرین به روزرسانی بازی کامپیوتری GTA امکانات فوق العاده‌ای را دریافت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- به نقل از autoevolution، راک استار اعلام کرده بود که بازیکنان GTA Online آخرین قطعه از محتوای جدید را قبل از پایان سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کنند. در آخرین به روز رسانی بازی رایانه‌ای GTA Online's یک وسیله نقلیه کاملاً جدید، پاداش قرارداد‌های امنیتی و بازدید‌های تلفنی در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته است. گیمر‌ها در حال حاضر می‌توانند Blue Glow Shades و Party Glow Necklace را تجربه کنند؛ دو موردی که اکنون به صورت رایگان برای همه بازیکنان GTA Online در دسترس هستند. علاوه بر این، تمام بازیکنان GTA Online این هفته یک بسته شامل ماسک، مواد آتش‌بازی، ۲۰ موشک و ۲۵ بمب چسبنده و نارنجک را دریافت خواهند کرد. بازیکنان با تکمیل قرارداد‌های امنیتی و بازدید‌های تلفنی ۵۰ درصد جایزه GTA$ و RP را دریافت می‌کنند.

خودروی Mammoth Patriot

پس از تکمیل چند قرارداد امنیتی، فرانکلین کلینتون سرویس‌های پیفون را به کاربران ارائه می‌کند؛ این پاداش ۲۰۰ هزار دلاری ظرف ۷۲ ساعت پس از اتمام پروژه‌ها تحویل داده می‌شود. بازیکنان برتر این هفته در ۴ مسابقه از ۸ مسابقه مختلف سری LS Car Meet، جایزه Ocelot Ardent را به همراه عرشه سالن‌ها کسب خواهند کرد. گیمر‌های علاقه‌ مند به آزمایش ماشین‌ها با انتخاب مسیر تست می‌توانند Karin Calico GTF، Karin Futo GTX و Annis Remus را تجربه کنند.

بازی رایانه‌ای GTA

بزرگترین سورپرایز این به روز رسانی نیز Vapid Slamtruck است که این هفته در The Diamond Casino & Resort در دسترس قرار می‌گیرد. البته، مجموعه‌ای از خودرو‌ها و هواپیما‌ها شامل Bravado Verlierer (۴۰ درصد تخفیف)، Vapid Dominator ASP (۴۰ درصد تخفیف)، Dinka Jester RR (۳۰ درصد تخفیف)، Ubermacht Cypher (۳۰ درصد تخفیف)، Ocelot. XA-۲۱ (۳۵ درصد تخفیف)، Pegassi Zentorno (۳۵ درصد تخفیف)، B-۱۱ Strikeforce (۴۰ درصد تخفیف) و Western Company Rogue (۴۰ درصد تخفیف) نیز برای فروش در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۴ دی ۱۴۰۰
استریمر
آخرین اخبار