استاندار اصفهان گفت: شهید سلیمانی عنصری مهم در مبارزه با تروریسم جهانی بود و با رشادت و جانفشانی‌های وافر، جان خود را در طبق اخلاص قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان- سیدرضا مرتضوی گفت: رشادت‌های شهید والامقام سلیمانی سبب شد تا دشمنان اسلام عزیز لحظه‌ای جرات اندیشیدن برای نزدیک شدن به این مرز و بوم مقدس را به خود راه ندهند.

مرتضوی در پیام خود که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی صادر شده گفت: شهید سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید و در خط مقدم نبرد حق علیه باطل، دست از هیچ ایثار و مجاهدتی برنداشت.

مرتضوی در پیام خود گفت: ۲ سال از شهادت مصاحب امین و فکور رهبر فرزانه انقلاب و یکی از فرماندهان بی‌بدیل عرصه نبرد و مقاومت عارف مجاهد، سردار جبهه بین‌الملل مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدست شقی‌ترین دشمنان عدالت طلبی، حق باوری و دست نشاندگان کوردل آن‌ها می‌گذرد، فرماندهی دلاور که حضورش امنیت را در عرصه بین‌الملل بویژه کشور‌های مسلمان منطقه ضمانت می‌کرد و ترس هژمون سلطه جهانی و اذناب کوته‌اندیش آن را بدنبال داشت.

مرتضوی با تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه حضرت بقیه‌الله (عج)، مقام معظم رهبری و آزادگان جهان بویژه مردم شهیدپرور ایران اسلامی و هم استانی‌های ولایتمدار گفت که خداوند سبحان روح آن شهید والامقام را با ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تا ذیل محشور بدارد و راه روشن و پر امیدش را مُستدام و پویا فرماید.

مرتضوی در پیام خود گفت: بی‌گمان مجاهدت و ممارست‌های آن شهید زعیم، سرلوحه افکار بدیع و چراغ راه وی و همراهان شهید و ایثارگرش بوده و هست تا بستر ظهور قیام نهایی حضرت، ولی عصر (عج) را مهیا کنند و پرچم عدالت‌طلبی مردم سختکوش و نجیب ایران اسلامی را به دستان مبارک آن حضرت (عج) تحویل دهند.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهباد‌های آمریکایی به همراه «ابومهدی المهندس» معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تعدادی دیگر از همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.