مراسم وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان و شهمیرزاد برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در سالروز شهادت سردار سلیمانی و همزمان با ایام فاطمیه، مراسم وداع با شهدای گمنام در شهرداری سمنان برگزار شد و کارکنان شهرداری به دو شهید گمنام ادای احترام و با آرمان‌های والای شهیدان تجدید بیعت کردند.

مردم شهمیرزاد هم در حسینیه جاوید پور با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با روز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) در استان سمنان برگزار می‌شود.

همچنین مردم محله جهادیه سمنان هم همزمان با برگزاری یادواره ۸۰ شهید این محله با شهدای گمنام وداع کردند.

در این یادواره از دومین جلد کتاب خاطرات و زندگینامه شهید کاظم عاملو رونمایی شد.

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع دامغان هم برگزار شد

سردار اسماعیل سازوار جانشین قرارگاه حضرت زینب (س) و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: امروز دشمن از نام این شهید بیشتر از سردار سلیمانی واهمه دارد و افزایش قدرت جبهه مقاومت و ترس دشمنان، بزرگترین پیام شهادت اوست.

مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان "پرچمداران بصیرت" با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فق‌های شورای نگهبان در این مراسم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدمت به دین و خلق خدا صرف کرد.

به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کارگاه میدانی نقاشی و تصویرسازی به همت حوزه هنری شاهرود در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این کارگاه ۲۰ نفر از هنرمندان آثار هنری در تکنیک‌های آبرنگ، مدادرنگی، گل و مرغ، قهوه خانه و خودکار با موضوع شهید سلیمانی خلق شد.

به گفته طبسی، این آثار به صورت نمایشگاهی به تماشا گذاشته خواهد شد.

مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و نیز سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز جهانی مقاومت با حضور دانشگاهیان دانشگاه سمنان در مسجد امام علی (ع) این دانشگاه برگزار شد.

سردار اسماعیل سازوار جانشین فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علی‌ها در این مراسم گفت: زمانی که سوریه تبدیل به یک نقطه بحرانی شده بود با هدایت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سربازان مدافع حرم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در حال حاضر این کشور به یکی از جبهه‌های ایجاد شده بر علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.