مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی گفت: مهاباد با جمع آوری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی رتبه نخست در آزادی زندانیان آذربایجان‌غربی را کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- مجتبی محمدی مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی در جلسه "پویش کمک به آزادی زندانیان غیرعمد مهاباد" گفت: خیران مهابادی با حضور پرشور و مشارکت قابل توجه در پویش "خاتم سلیمانی" (آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد) ضمن کسب رتبه نخست آذربایجان غربی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی این زندانیان اهدا کردند.

محمدی گفت: کمک به زندانیان و آزادی آنان به معنی جان بخشیدن دوباره به خانواده و حفظ امنیت جامعه است که خیران مهابادی با مشارکت و همدلی با همنوعان خود بیشترین سهم را در استان داشته اند.

وی گفت: پویش آزادسازی زندانیان، اختصاص به جرایم مالی و جرایم غیرعمد دارد که قریب به اتفاق این افراد نه دارای سوءنیت و نه علم و عمد بوده و به طور غالب متاثر از شرایط اقتصادی قرار گرفته‌اند.

در ادامه مراسم نیز هر یک از خیران مهابادی با اهدای مبالغ قابل توجه در طرح جمع آوری مبالغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان این شهرستان مشارکت کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.