پیکر مطهر شهید گمنام ۱۶ ساله همزمان با تدفین ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور با حضور مسئولان و مردم شهید پرور زاهدان در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) این شهر تشییع و تدفین شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم محوری تدفین شهید گمنام در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان گفت: امروز افتخار میزبانی از شهید گمنامی را داریم که در زمان شهادتش ۱۶ سال بیشتر نداشت و این برای نخستین بار است که یک شهید دانش آموز در یک مرکز آموزشی آرام می‌گیرد.

حمیدرضا رخشانی شهدا را سرمایه‌های اصلی کشور و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهداست.

وی گفت: پاسخ کوبنده رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به دنیا ثابت کرد که هیچ نیرو و قدرت نظامی قادر به مقابله با روحیه فداکارانه مردم ایران نخواهد بود و مردم ایران همواره برای دفاع از میهن خود تا پای جان ایستاده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت ماست تا مدافع صلابت جمهوری اسلامی باشیم.

 همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر‌های زاهدان و ایرانشهر تشییع شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار