رئیس جمهور پیشین آمریکا به سخنان بایدن در نخستین سالگرد حملات به ساختمان کنگره واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی این کشور از نام او استفاده می‌کند تا در نخستین سالگرد یورش مرگبار هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز ششم ژانویه‏، کشور را بیش از پیش در معرض تفرقه و دودستگی قرار بدهد.

دونالد ترامپ با انتشار بیانیه‌ای مکتوب به سخنان جو بایدن در سالروز شورش در کنگره آمریکا واکنش نشان داد. ترامپ گفت: بایدن، فردی که کشورمان را با سیاست‌های احمقانه مرز‌های باز، انتخابات فاسد، سیاست‌های فاجعه بار در حوزه‌ی انرژی، ماموریت‌های مغایر با قانون اساسی و تعطیلی ویران کننده مدارس به فنا می‌دهد، امروز از نام من استفاده کرد تا بیش از پیش در کشور تفرقه بیاندازد.

وی تاکید کرد: این نمایش سیاسی تنها تلاشی است برای انحراف افکار عمومی از این حقیقت که بایدن بکلی و در عمل شکست خورده است. اگر به آمار و ارقام بنگرید خود گویای همه چیز است. این سخنان توجیهی ندارند از این رو رسانه‌های همدست و همسو، آن را دروغ بزرگ می‌خوانند. در واقع دروغ بزرگ‏، خود انتخابات بود. دموکرات‌ها می‌خواهند این روز ششم ژانویه را به مالکیت خود در آورند تا بتوانند با دامن زدن به ترس و وحشت در آمریکا دودستگی و تفرقه ایجاد کنند. من می‌گویم بگذارید کارشان را بکنند، زیرا آمریکا دروغ بافی‌ها و قطبی سازی‌های آنان را خوب می‌شناسد!

ترامپ در ادامه تصریح کرد: بایدن به شدت در تلاش است افکار عمومی را از بی لیاقتی و ناشایستگی خود منحرف سازد و این کار را در زمینه‌های متفاوتی انجام داده است از جمله در خصوص عقب نشینی هولناک از افغانستان (تسلیم شدن) ‏، بحران در مرزها، همه گیری کرونا، تورم، از دست رفتن استقلال در حوزه انرژی و خیلی موارد دیگر. او هر جا دست می‌گذارد با شکست پایان می‌یابد! وقتی که در انتخابات تقلب شود، غیر از این نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۹:۴۳ ۱۷ دی ۱۴۰۰
برو بابا خخخخخخ
Canada
کریم
۱۷:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۰
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۷ دی ۱۴۰۰
ای ترامپ قمارباز توهم یک اشغال مثل بقیه سردمداران امریکا هستی اصلاً دموکراسی کیلو چند غارت وچپاول سیاست سردمداران کاخ سفید است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۰
هر جفتتتون دوتا الدنگ نفهم بی شعور بی عدالت تبعیضگر تروریست ضد حقوق بشر و دو شیطان صفت جهنمی بیش نیستید که باید هر جفتتون به زباله دان تاریخ بشریت فراعنه ملعونین پرتتان کنند مردک خود شیفته . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
خخخخ
آفرین
فدایی داری
آخرین اخبار