حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه مطالبه گری‌ها به حق و در راستای حفظ منافع ملی باشد، گفت: عدالت طلبی در کشور الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تولید فکر و اندیشه عدالت طلبی، ترویج گفتمان عدالت، روشنگری مستند برای مقابله با فساد برخی از الزامات است، افزود: هشدار به مسوولان برای رعایت عدالت و انصاف، منزوی کردن فرد فاسد از نظام اداری و بیت المال و ارج نهادن به افرادی که عدالت را اجرا و عملیاتی می‌کنند، ضرورت عدالت طلبی در جامعه محسوب می‌شود.

 رعایت این عوامل و ترویج آن در جامعه امید را در دل مردم زنده و عدالت را نهادینه می‌کند.

 راهبرد‌های گوناگون استکبار جهانی برای مقابله با ایستادگی ملت ایران تاکنون نتیجه نداده است و افزایش فشار از ابتدای انقلاب برای امتیازگیری، اصرار بر جلوگیری از الگوشدن ایران اسلامی در منطقه و دنیا، دخالت در مسایل و کشور‌های منطقه، برخی از این راهبرد‌های بی حاصل است.

 به فرموده امام راحل رابطه ایران و آمریکا با روحیه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم ملت فهیم و بزرگ ایران سنخیت ندارد.

 یکی از بزرگترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری اقدام ویژه مسوولان کشور برای ساماندهی فضای مجازی است.

 برای رهایی از ظلم مضاعف و بی منطق به ملت ایران در استفاده از فضای مجازی راه اندازی و استفاده از شبکه ملی اطلاعات، تقویت ارائه خدمات در بستر داخلی و ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 توقیف کشتی به ظاهر اماراتی توسط مجاهدان یمنی تغییر راهبرد نظامی و امنیتی منطقه را به دنبال دارد که با همه قدرت طلبی‌ها و فشار‌های استکبار بر مقاومت و مردم یمن، ایستادگی‌ها نجات‌بخش است.

 تشییع چهار شهید دفاع مقدس در این شهرستان، برپایی آیین دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و عزاداری‌های ایام فاطمیه، موج معنویت و برکت را در این منطقه به همراه داشت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، منافع ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار