مردم روستای آجم، میدان و رودریش بخش دیشموک از قطعی طولانی مدت راه ارتباطی بر اثر بارش برف گلایه مندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اهالی روستا‌های آجم، رودریش، میدان از توابع بخش دیشموک از قطعی ۲۰ روزه راه ارتباطی با مرکز بخش دیشموک و شهرستان مارگون گلایه‌مند و خواستار رفع این مشکل هستند.

دهستان آجم تنها دهستانی است که همچنان جاده‌های ارتباطی آن با مرکز بخش دیشموک خاکی و فاقد آسفالت بوده که بر اثر شدت بارندگی مسیر ارتباطی اهالی این دهستان تا ماه‌ها قطع می‌شود.

اهالی این دهستان از تماس‌های مکرر با مسئولان برای رفع این مشکل خبر داده، ولی تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است و جاده چالگا به روستای رودریش آجم به علت بارش برف همچنان قطع است.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نمازجمعه هم با اشاره به قطعی بیست روزه جاده رودیش با ۴۰۰ تن جمعیت گفت: از استاندار خواستار رفع این مشکل و به کار گیری افراد جوان و انقلابی برای تصدی امور در این بخش هستیم.

مردم روستاهای بخش زیلایی به دلیل قطعی راه ارتباطی مجبورند برای دریافت خدمات به منطقه لردگان در استان چهارمحال و بختیاری سفر کنند.

یکی از اهالی منطقه زیلایی برای نجات جان همسرش با خودروی سایپا و پرداخت ۵۰۰ هزار تومان کرایه بیمارش را به نزدیکی مرز لردگان برد و پس از آن اورژانس استان چهارمحال و بختیاری همسرش را به بیمارستان منتقل کرد.

در خصوص زادو ولد هم، برخی مادران اهالی دیشموک و زیلایی به دلیل مسدود بودن راه ارتباطی مجبورند برای زایمان به بیمارستان لردگان بروند و برای دریافت شناسنامه هم آدرس یکی از محله های لردگان را برای صدور شناسنامه ارائه می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.