حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت:جوانان انقلابی صداقت و اخلاص مکتب حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - حجت الاسلام والمسلمین مجتبی  ذوالنوری ،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در دانشگاه صنعتی قم گفت: اگر دیروز رزمندگان در خط مقدم مقابله با دشمنان مطیع امامشان بودند، اکنون نیز جوانان انقلابی و متدین کشور وظیفه دارند در مقابل توطئه‌های جنگ نرم دشمن صف آرایی کنند.

او می گوید: همان گونه که دلاورمردان شجاع و با بصیرتمان در دوران دفاع مقدس اطاعت از امام خمینی (ره) را تکلیف شرعی می‌دانستند، امروز هم جوانان جان بر کفمان با آگاهی کامل پیرو رهبری هستند و نمی گذارند هیچ خطری نظام اسلامی را تهدید کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب صداقت و اخلاص دانست و  گفت: جوانان انقلابی و ولایی در راه پیشرفت و عزت آفرینی برای کشورمان شهدای والامقام ازجمله حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار می‌دهند که در توسل به خدا و معنویت زبانزد  شد.

او گفت: آن شهید والامقام همیشه ویژه‌ای به حضرت زهرا (س) داشت و در سخنرانی هایش گریزی به شهادت آن حضرت می‌زد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به برگزاری مراسم ۱۹ دی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر گفت: برگزاری این مراسم به صورت ارتباط تصویری در وضعیت کرونایی نشان از اهمیت این روز نزد رهبری دارد.

او می گوید: حرکت مردم قم در ۱۹ دی در اصل موتور انقلاب را روشن کرد و موجب بیدار و هوشیاری و اهتمام مردم در نقاط مختلف کشور برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

در این مراسم از صبر و ایستادگی خانواده شهید شهروز مظفری نیا، محافظ سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۸ دی ۱۴۰۰
پس قانون شفافیت چی شد؟
آخرین اخبار