اعطای مجوز به موسسان مدارس غیردولتی نیازمند توجه ویژه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در اعطای مجوز به موسسان مدارس غیردولتی باید توجه ویژه‌ای داشت تا تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، به خوبی انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست با کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و شورا‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر گفت: در اعطای مجوز به موسسان مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی باید توجه ویژه‌ای داشت تا تعلیم و تربیت دانش‌آموزان که مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، به خوبی انجام شود.

او معتقد است همراهی مردم در ایجاد مدارس غیردولتی زمینه مناسبی در دستیابی به عدالت آموزشی است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این اداره کل از مطالبات بحق و قانونی موسسان در ایجاد مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی و روند فعالیت‌ها حمایت می‌کند.

موحدی همچنین شورای آموزش و پرورش را زمینه مناسبی برای حمایت از مدارس عنوان کرد و توجه ویژه فرمانداران و بخشداران را به شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خواستار شد.


بیشتر بخوانید


رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: همه افرادی که خواهان تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی در استان هستند با توجه به موارد قانونی از حقوق یکسانی در دریافت مجوز برخوردار خواهند بود.

محمدمهدی ملاکی گفت: مدارس غیردولتی چالش‌های خاص خود را دارد و برای حل بهتر این چالش‌ها، توجه به قوانین و هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با استان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای موسسان و مدیران کمک بسیار خوبی خواهد بود.

به گفته او، از ایده و اطلاعات موسسان خوشنام مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی استان به صورت مطلوب استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.