مدیر کل شیلات خوزستان از آغاز طرح سرشماری شناور‌های صیادی فاقد هویت در خوزستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فتح اله ابوعلی، با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور وزیر جهاد کشاورزی و تاکید سازمان شیلات ایران مبنی بر سرشماری ملی شناور‌های صیادی فاقد هویت و غیر مجاز که هم اکنون در صید گاه‌ها و بنادر صیادی استان در حال فعالیت هستند، این طرح از امروز یکشنبه لغایت سه شنبه ۲۱دی در حال اجر است.

او افزود: برای این اقدام ۱۳ تیم اجرایی به ترتیب در شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و هندیجان از شناور‌های مذکور آمارگیری خواهند نمود.

ابوعلی از تمامی مالکان قایق‌های صیادی فاقد هویت خواست در این خصوص همکاری لازم را داشته و با مراجعه به بنادر صیادی شهرستان‌های اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک هویتی این طرح اقدام نمایند.

شهر‌های اعلام شده نهر حد، بلامه و مچری اروند کنار، خور‌های گوبان و گوارین ابادان، چویبده، بندر صیادی ابوخضیر و خور دورق شادگان، بنادر امام خمینی (ره) و خورسمایلی ماهشهر، بحرکان و سجافی هندیجان عنوان شده است.

به گفته این مقام مسئول مهلت پایان سرشماری به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۴۷ ۲۲ دی ۱۴۰۰
در اروندکنار سالهالس که خیلی از صیادان فاقد مجوز صیادی هستن و بدلیل بالا رفتن قیمت مجوز شیلاتی فرصتی سودمند برا دلالان باز شده وباخرید مجوزها ودادن کرایه ۲ملیونی هر ماه پیش پرداخت به قایق ها کمر این مردم رو شکسته وخیلی از جونا به دلیل نداشتن جهت سیرکردن فرزندان خود اقدام به مهاجرت سایر شهرها کرده کجای این انصافه!!!مسولیت بی درد وشکم پرورده مرفح کجااان چرا کسی به داد مردم اروندکنار نمیرسه!!!