حجت الاسلام سلیمی گفت: براساس گزارش‌های دولت درآمد ارزی از فروش نفت رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در دومین همایش دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی بخش مرکزی دلیجان گفت: براساس گزارش‌های دولت روند خوبی در جریان است و درآمد ارزی ما از فروش نفت رشد داشته است، تعدادی از بانک‌های خارجی با ما همکاری می‌کنند و این نشان میدهد فضا به نحو متفاوتی به نسبت گذشته در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به وجود نگرانی‌های بابت ارز ۴۲۰۰ تومانی و اینکه واقعا در دولت گذشته این ارز معلوم نبود دست چه کسانی می‌رسید و به دست مردم نمی‌رسید حذف این ارز را بدون برنامه ریزی و چاره اندیشی آسیب زا دانست.

او از اینکه هنوز دولت برنامه‌ای بابت این حذف و چگونگی جایگزینی آن برای رسیدن به دست مردم به مجلس ارائه نداده است انتقاد کرد.

انتقاد از بودجه شهرستان دلیجان هم از دیگر مواردی بود که نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و از مسولین استانی خواست در بودجه شهرستانی برای سال آینده حوزه انتخابیه ما را بیشتر مورد عنایت قرار دهند.

دلیل این که شهرستان دلیجان از بودجه مناطق محروم از محل ۳ درصد نفت محروم است را او گزارش‌های فرمانداران دولت قبل عنوان کرد که همه چیز را در شهرستان گل و بلبل گزارش کرده اند و از استاندار و رییس سازمان برنامه بودجه استان خواهش کرد این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و جبران کنند.

انتقاد از مدیر کل محترم استان مرکزی به دلیل سرعت بسیار پایین کار‌ها در برخی موارد با وجود درخواست‌های روستاییان و نداشتن همکاری لازم علیرغم پیگیری‌های شهرستان از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام سلیمی مطرح کرد.

او زمان شناسی را از ویژگی‌های حضرت زهرا سلام الله دانست و عنوان کرد که در مکتب شهید سلیمانی ما نیاز داریم به کار جهادی و برای خدمت به مردم باید به آب و آتش بزنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار