سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: ۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی کرج توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت برخی معابر سطح شهرگفت: طی سال‌های گذشته آمار دقیقی از میزان معابر اصلی و فرعی آسیب دیده کرج احصاء نشده ودر حال حاضر از ابتدای امسال تاکنون  ۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی کرج توزیع شده است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج به موضوع حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی البرز در کرج اشاره کرد و گفت: به تازگی نشستی برای هوشمند سازی مدیریت این حفاری‌ها و چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی شهری برگزار کرده‌ایم و تصمیم لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

اکنون در حال راه اندازی یک سامانه هوشمند برای برآورد دقیق مساحت معابر اصلی و فرعی و نیاز‌های این معابر هستیم که این سامانه با کمک اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در دست فعال سازی است.

احمدی نژاد عنوان کرد: با فعال سازی این سامانه ضمن شناسایی کامل معابر اصلی و فرعی با اولویت بندی نسبت به به سازی، آسفالت و ایمن سازی کامل معابر اقدام خواهد شد.

معاون حمل ونقل و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج  گفت: روزانه بین ۳۰۰ تن تا یک هزار تن آسفالت در این کارخانه تولید می‌شد، ولی طی هفته‌های اخیر این میزان به دلیل افزایش غلظت آلاینده هوا کاهش داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.