حضور مدیران مدارس مهاباد در کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: مدیران مدارس این شهرستان در کارگاهی آموزشی با راهکار‌های عملی کاهش آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- احمد رحمانی گفت: مشاوران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دانش آموزان آسیب دیده کمک می کنند و پیگیر مسائل آن‌ها هستند.

وی گفت: طرح ملی نماد ۱۵۷۰ یک تلفن گویای سراسری در کشور است که شبانه روزی فعال است و اولیای دانش آموزان و حتی همکاران نیز می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و مشکلات و آسیب‌های خود را اعلام کنند.

کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: همکاران مشاور در واحد بهداشت روان مرکز بهداشت و درمان با ارائه مشاوره‌های مختلف در همه حوزه‌ها اجتماعی، با رعایت حفظ حریم شخصی افراد در تلاش هستند.

شوکت تاج الدینی گفت: مردم می‌توانند با شماره تماس ۴۲۴۴۶۶۲۶ واحد سلامت اعتیاد بهداشت روان این مرکز مشکلات خود را در میان بگذارند.

طرح ملی نماد یا ۱۵۷۰، طرح "یاری گران زندگی و جوان سالم" از جمله طرح‌هایی است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی به کمک خانواده‌ها آمده است.

سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی وابسته به سازمان بهزیستی کشور، آماده پذیرش هرگونه مشکلات و معضلات اجتماعی حوزه خانواده‌ها است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.