دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت:جهت بررسی واژگونی تانکر حامل سوخت مازوت در روستای حسین‌آباد سنندج که باعث آسیب رسیدن به اموال مردم و مرگ تعدادی از شهروندان شد پرونده قضایی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان  با اشاره به تشکیل این پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای سنندج گفت: پرونده این حادثه نیز برای صدور دستورات مقتضی پلیس آگاهی، اخذ اظهارات اولیای دم جان باختگان، اخذ نظریه راهور و بررسی قصور یا تقصیر سایر ادارات و بررسی خسارت‌های وارده به این مرجع قضایی وارد شده است.

جباری گفت:در تاریخ ۱۸ دی ماه یک دستگاه کامیون تریلی که حاوی بار مازوت بود در محور فرعی دهگلان به حسین‌آباد واژگون شد، این تریلی پس از واژگونی دچار حریق شد، مواد داخل تانکر به سمت روستا جاری و این مساله باعث وقوع آتش سوزی گسترده شد.

او با بیان اینکه به دنبال این آتش‌سوزی ۲۵ باب منزل مسکونی دچار حریق شدند و پنج خودرو هم آسیب دید، گفت: تاکنون سه نفر از جمله راننده کامیون فوت شدند تعدادی از اهالی روستا هم به علت سوختگی در بیمارستان بستری هستند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان می گوید: بلافاصله پس از حادثه، نیرو‌های هلال احمر، اورژانس، پلیس و قاضی کشیک در صحنه حاضر شده و به بررسی حادثه و خدمات رسانی به مردم پرداختند.

ساعت ۲۰ شامگاه شنبه ۱۸ دی ماه، واژگونی و انفجار یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت و انفجار آن در حسین آباد سنندج، علاوه بر مرگ راننده، موجب فوت دو تن و مصدومیت ۱۴ تن دیگر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.