هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۷ دیدار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ دیدار برگزار شد. تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فولاد زرند ایرانیان اولین بازی امروز را برگزار کردند که در پایان گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. گیتی پسند با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد و هم چنان در صدر جدول قرار دارد. فولاد زرند هم با همان ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

مس سونگون - سپاهان اصفهان

در دیگر بازی امشب ۲ تیم مس سونگون و سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه سپاهان اصفهان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی دست پیدا کند. سپاهان با این برتری ۲۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به زندی بتن در همان جایگاه دهم قرار گرفته است.

زندی بتن کلاردشت - سن ایچ ساوه

در یکی دیگر از دیدار‌های امشب تیم‌های زندی بتن کلاردشت و سن ایچ ساوه مقابل هم قرار گرفتند. در پایان سن ایچ موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و با ۳۷ امتیاز هم چنان در رده سوم قرار دارد. همچنین زندی بتن کلاردشت هم با همان ۱۷ امتیاز جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

مجتمع فردوس قم - کراپ الوند قزوین

تیم‌های مجتمع فردوس قم و کراپ الوند قزوین دیگر بازی امشب را انجام دادند و در پایان کراپ الوند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد. شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند با این برتری ۳۷ امتیازی شده و بعد از سن ایچ ساوه در رده چهارم جدول قرار دارند. فردوس قم هم با این شکست ۱۹ امتیازی باقی ماند و به رده هشتم سقوط کرد.

ملی حفاری اهواز - مقاومت البرز

در یکی از دیدار‌های امشب ۲ تیم ملی حفاری اهواز و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان مقاومت البرز موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد، این تیم با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. ملی حفاری هم با ۸ امتیاز در قعر جدول رقابت‌ها جای گرفته است.

راگای تهران - فرش آرای مشهد

در دیگر بازی هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب تیم‌های راگای تهران و فرش آرای مشهد به مصاف هم رفتند که تا دقایق پایانی نتیجه به سود راگا در جریان بود، اما فرش آرا توانست نتایج عقب مانده را جبران کرده و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت. تیم فوتسال فرش آرای مشهد با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و توانست جای فردوس قم را در رده هفتم جدول بگیرد. راگا هم با این شکست ۱۵ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم قرار دارد.

شهروند ساری - چیپس کامل مشهد

در آخرین بازی امشب  ۲ تیم شهروند ساری و چیپس کامل مشهد مقابل هم قرار گرفتند که در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. نماینده ساری با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و هم‌چنان در رده سیزدهم جای دارد، چیپس کامل مشهد نیز با ۱۶ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد.


بیشتر بخوانید


نتایج کامل مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۷ - فولاد زرند ایرانیان ۲

مس سونگون ۲ - سپاهان اصفهان ۳

زندی بتن کلاردشت ۳ - سن ایچ ساوه ۷

فردوس قم ۳ - کراپ الوند قزوین ۴

ملی حفاری اهواز ۲ - مقاومت البرز ۳

راگای تهران ۲ - فرش آرای مشهد ۳

شهروند ساری ۲ - چیپس کامل مشهد ۲

هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز یکشنبه ۱۸ دی ماه با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار