مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: متهمان قاچاق طلا و سیگار خارجی در اصفهان به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  منصور انصاری گفت: ماموران از یک دستگاه تریلر حمل سوخت ۲۰۰ کارتُن سیگار خارجی قاچاق به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال کشف کردند که پرونده این کشف به شعبه ششم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

به گفته او با توجه به ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبت گمرکی، پس از رسیدگی به پرونده، علاوه بر صدور حکم ضبط کالا‌های کشف شده، دو متهم پرونده به پرداخت چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی بابت حمل و مباشرت در قاچاق سیگار در حق صندوق دولت محکوم شدند.

همچنین پرونده کشف مقادیری طلا به ارزش حدود پنج میلیارد ریال که ماموران از یک دستگاه اتوبوس کشف کرده بودند، به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: این شعبه پس از رسیدگی به پرونده، متهم را به دلیل ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، علاوه بر صدور حکم ضبط کالا‌های کشف شده به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرداخت بیش از پنج میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی بابت حمل و مباشرت در قاچاق طلا در حق صندوق دولت محکوم کرد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار