مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از راه اندازی صندوقی با عنوان مادران و حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در دیشموک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حاجی پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای اشتغال با انعقاد تفاهم نامه و هم افزایی با بنیاد علوی انجام شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه مبلغ بیست میلیارد ریال سهم صندوق برای شناسایی کسب و کار‌های اشتغالزا تدراک دیده شد.
حاجی پور ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این صندوق راه اندازی کانون مادران است که متقاضیان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان حمایت می‌شوند.

وی گفت: ذیل این کانون کارآفرینی کمیته‌های تخصصی کسب و کار با هدف شناسایی کارآفرینان برتر تشکیل می‌شود.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان گفت: دغدغه مردم معیشت و مشکلات اقتصادی است که در صورت مردمی شدن اقتصاد، تولید و اشتغال رونق که در همین زمینه یا حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی جلسه‌ای با مدیران بخش دیشموک در دفتر امام جمعه برگزار شد.

سرهنگ رضایی افزود: این جلسه در راستای خدمات دهی به مردم در راستای اقتصاد بوده که قرارگاه سازندگی با پنج کارگروه فرهنگی، اقتصاد، اشتغال، ساخت و ساز، تعلیم و تربیت و سلامت فعالیت می‌کند.

رضایی ادامه داد: خوشبختانه تسهیلات خوبی پرداخت شده و این قرارگاه همکاری‌های خوبی با بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی در راستای اشتغالزایی جامعه هدف داشته است.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در این جلسه با اشاره به عدم توجه و نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی طبق سال‌های گذشته ازمدیرعامل صندوق کارآفرینی خواست بر طرح ها نظارت کند.

بخشدار دیشموک با اشاره به ظرفیت‌های بخش دیشموک برای توسعه گفت: طرح هزار هکتاری اراضی اسفندان و حومه غربی نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.
حبیبی فر افزود: منطقه آجم با باغداری می‌تواند به قطب باغداری استان تبدیل شود  و در کنار آن احیا کرفس دل افروز، کشت گیاهان دارویی و وجود رودخانه‌های پرآب سبب پیشرفت منطقه در صورت تزریق اعتبار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان ادامه داد: کارخانه تولید شن و ماسه در دیشموک وجود ندارد این در حالی است که امسال کلنگ ۹۰۰ باب واحد محرومان زده شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.