استاندار گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: با متخلفان، محتکران و کسانی که سفره مردم را تهدید می‌کنند، برخورد جدی و فوری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه‌های تنظیم و اقدام مشترک تنظیم بازار استان گیلان گفت: احتکار و تهدید سفره مردم، مذموم و نابخشودنی است و نباید با فرد محتکر و سودجو، مسامحه شود تا هیچ امنیتی برای فعالیت سوء خود نداشته باشد.

به گفته او اطلاع رسانی از نظارت‌های انجام شده، هم موجب بازدارندگی است و هم زمینه آرامش در بازار را فراهم می‌سازد.

نظارت بر انبارها، جلوگیری از فعالیت دلالان و نیز ذخیره سازی مطمئن از کالا‌ها به‌ویژه کالا‌های اساسی از دیگر موارد مورد تأکید استاندار گیلان در این کارگروه بود.

عباسی به فرمانداران تکلیف کرد شخصا بازدید‌های میدانی از بازار و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان گیلان داشته باشند.

اولویت خرید مرکبات از باغداران گیلانی

او از سازمان جهاد کشاورزی گیلان خواست با اولویت خرید مرکبات از باغداران استان، خرید میوه شب عید را انجام دهد.

استان گیلان تولیدکننده محصولات کشاورزی از جمله کیوی و مرکبات در نیمه دوم سال است و رصد قیمت‌ها برای تعادل سود تولیدکننده و نیز صرفه مصرف کننده ضرورت دارد.

جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان

در این جلسه گزارش رئیس اتاق اصناف استان از آخرین وضعبت و تغییرات قیمت کالا‌های اساسی در بازار گیلان، گزارش سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت ذخیره سازی، تأمین و توزیع نهاده‌ها و کالا‌های اساسی، گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی از آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات و گزارش رئیس سازمان صمت استان گیلان در خصوص برگزاری جشنواره خرید شفاف ارائه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.