مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: از ابتدای امسال کنتور برق ۲۱ روستا به تعداد بیش از ۳۲۵۰ اشتراک در شهرستان سروآباد تکخوانی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - عبدالله آذری مدیر توزیع برق سروآباد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال کنتور برق ۲۱ روستا به تعداد بیش از ۳۲۵۰ اشتراک در شهرستان سروآباد تکخوانی شده است،گفت:برای تکخوانی این کنتورها۱۸ میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

آذری با اشاره به اینکه سال گذشته فقط کنتور‌ ۳ روستا با بیش از ۵۵۰ اشتراک در سروآباد تکخوانی شده بود،گفت: بر اساس برنامه‌های عملیاتی تدوین شده در سال جاری، کنتور برق ۶ هزار مشترک روستایی دیگر در این شهرستان تکخوانی می‌شود.

او می گوید:جلب رضایت مشترکین، برقراری عدالت اجتماعی و بهره‌مندی از شرایط انشعاب برای مشترکین روستایی همچون مشترکین شهری، یکی از اولویت‌های برنامه کاری شرکت توزیع برق استان و به‌تبع آن شهرستان سروآباد محسوب می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: بخش اعظمی از روستا‌های این شهرستان در مناطق صعب‌العبور قرارگرفته و همین امر نیز باعث شده سختی کار و اجرای فعالیت‌هایی مربوط به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه در این روستا‌ها دوچندان باشد.

آذری گفت: اجرای طرح تکخوانی کنتور روستا‌ها می‌تواند برخی مشکلات مربوط به هرگونه ابهام و اختلاف‌نظر روستاییان در مورد نحوه قرائت و محاسبه نرخ قبوض برق مصرفی را برطرف کند.

او گفت: با اتمام طرح تکخوانی کنتور‌های برق روستاها، مشترکین روستایی دیگر می‌توانند وضعیت مصرف برق و یا وجود هر ابهامی در قبوض برق مصرفی خودرا به‌صورت سیستمی از طریق “پورتال شرکت” و یا “اپلیکیشن برق من” (که به صورت لحظه‌ای ۸۵ خدمت شرکت توزیع برق استان را به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهد) دریافت نمایند.

شهرستان سروآباد دارای ۷۲ روستا می‌باشد که تمام روستا‌های بالای ۵ خانوار در این شهرستان از نعمت انرژی برق بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام لطفاً ازقیمت کنتور برق یک چیزی بگید ماکارگرا از کجا بیاریم یک کنتور پنج میلیون نیم بادوروز بیکاری