رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای سیستان و بلوچستان برای مدرسه سازی هزینه خواهد شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهراله رخشانی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش  گفت: در سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان در مدرسه سازی سیستان و بلوچستان بدون کمک خیرین هزینه کردیم.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور  می گوید: طرح جمع آوری بخاری‌های نفتی را در دست اجرا داریم که بیشترین بخاری‌های نفتی مربوط به سیستان و بلوچستان با ۱۲ هزار بخاری بود، مابقی هم جمع خواهد شد، ۱۳۰ میلیارد تومان هم برای جمع آوری ۱۷۰۰ بخاری دیگر در این استان تا سال آینده هزینه خواهد شد.

او گفت: در هر کدام از شهر‌های استان، یک پروژه بزرگ ۵ هزار و ۲۰۰ متری به نام دارالفنون‌ها در دست اجرا داریم که سال ۹۵ در مشهد اجرا شده در این استان نیز انجام خواهد شد.

رخشانی مهر گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌ها در اختیار اداره کل نوسازی سیستان و بلوچستان قرار داده ایم، ۳۰ میلیارد تومن هم برای هوشمند سازی و خرید تبلت دانش آموزی گذاشته ایم.

به گفته او امسال هم حدود ۸۰۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص داده شده که ۱۲۰ میلیارد تومان طلبشان هست که از محل اعتبارات سفر تامین اعتبار خواهد شد.

او گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای سیستان و بلوچستان برای مدرسه سازی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار