قوانین قدیمی و دست و پاگیر تولیدکنندگان اصلاح شود

امام جمعه موقت گرگان گفت: اهتمام به تولید موجب خودکفایی و استقلال کشور می‌شود و برای رسیدن به این مهم باید قوانین قدیمی اصلاح شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - حجت الاسلام قاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و شعاری که برای امسال در زمینه رونق تولید انتخاب کردند باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: حمایت از تولید باید به صورت مستمر در دستور کار مسئولان کشور و استان باشد و مدیران و مسئولانی که خود را دلسوز نظام و مردم می‌دانند باید با تلاش جهادی تولید را در کشور افزایش دهند.

به گفته حجت الاسلام لیوانی اگر می‌خواهیم تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران خنثی و بی اثر شود، باید با افزایش تولید به خودکفایی در محصولات مختلف برسیم.

او گفت: برخی از قوانینی که در گذشته تصویب شده است، در زمان حاضر مانع و سنگی جلوی پای تولیدکنندگان است که باید این بخشنامه‌ها و قوانین به نفع تولید کنندگان اصلاح شود.

امام جمعه موقت گرگان گفت: کشور‌های دیگری هم در جهان بودند که از سوی استکبار مورد تحریم قرار گرفتند، اما با همت خود توانستند به یکی از بزرگترین صادرکننده محصولات تبدیل شوند.

حجت الاسلام لیوانی گفت: ۲۶ دی ماه سالروز فرار خفت بارشاه خائن از کشور در سال ۵۷ است، این فرار نتیجه بی عدالتی و نادیده گرفتن حقوق مردم بود.

او گفت: این وعده الهی است که حاکمان ظالم و ستمگر هرگز نمی‌توانند به حکمرانی بر مردم ستمدیده ادامه دهند و سلطنت آن‌ها ویران می‌شود.

امام جمعه گرگان گفت: اگر می‌خواهیم که دشمنان ما در وحشت باشند باید در نماز جمعه متحد و منسجم باشیم چراکه دشمنان از حضور پررنگ مردم در نماز جمعه واهمه دارند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.