رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با موتورسوارانی که در میادین و معابر، حرکت گروهی نمایشی و تک چرخ دارند برخورد قضایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ فرخ جمالی گفت:۲۰ موتورسوار نوجوان و بدون گواهینامه که به صورت گروهی در سطح معابر و خیابان‌های شهر همدان تردد و برای خودرو‌های عبوری و عابران مزاحمت ایجاد می‌کردند به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او گفت: این موتورسواران با خود سلاح سرد حمل کرده و در صورت اعتراض رانندگان و عابران به نحوه رانندگی آن‌ها، با سلاح سرد شهروندان را تهدید کرده یا به صورت گروهی به آنان حمله ور می‌شدند.

پس از شکایت شهروندان از موتورسواران متخلف طرحی برای برخورد با این افراد توسط پلیس راهور در محدوده میدان پیشاهنگی شهر همدان اجرا شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ۲۰ دستگاه موتورسیکلت در این طرح توقیف و راهی پارکینگ شد همچنین برای مالکان آن‌ها پرونده قضایی تشکیل و به دادگاه معرفی شدند.

سرهنگ جمالی گفت: همه این موتورسواران زیر ۱۸ سال و بدون گواهینامه بودند که با لایی کشیدن وسط خودروها، تک چرخ و حرکات نمایشی برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند.

او گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۷ درصد از سوانح جرحی و ۲۳ درصد از سوانح فوتی شهرستان همدان مربوط به موتورسواران و ۷۰ درصد متوفیان و ۳۱ درصد مجروحان مربوط به عابران بوده است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.