رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از برگزاری پویش سراسری کودکان سایبری برای آشنایی کودکان و نوجوانان به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی در این استان خبرداد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ حسن کیخا  گفت:  همزمان با آغاز پویش کودکان سایبری در سراسر کشور در استان نیز این پویش از ۲۵ دی آغاز و تا ۳۰ دی ماه  امسال  ادامه خواهد داشت.

او می گوید: پلیس فتا استان با همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی، هنرمندان، خبرنگاران و همچنین با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های نوین و با استفاده از ظرفیت‌های موجود فرماندهی انتظامی استان سعی در هرچه بهتر برگزار شدن این پویش خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس فتا  در این پویش مصمم هستیم تا توجه خانواده، مسئولین، سازمان‌ها و همه افراد جامعه را به نحوه همراهی والدین و استفاده صحیح کودکان از فضای مجازی، جلب نماییم و این پویش با موضوعاتی، چون کرونا و آموزش مجازی، اعتیاد اینترنتی، خشونت سایبری، والدگری در فضای مجازی، کودک کار سایبری و ... را در بر خواهد گرفت.

او در پایان به تمامی والدین توصیه کرد: کودکان و نوجوانان خیلی سریع فناوری‌های جدید را یاد می‌گیرند و با آن آشنا می‌شوند پس سعی کنید اطلاعات خود را در مورد فضای مجازی و فناوری‌های جدید به روز نگه دارید و حتما کودکان خود را در فضای مجازی تنها نگذارید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار