مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی خبرداد و گفت: مرخصی همه نیرو‌های امدادی هلال احمر لغو شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - موسوی  از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۴ پایگاه و هشت پست امداد و نجات خبرداد و گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی استان مرخصی همه نیرو‌های امدادی هلال احمر لغو شده است.

او می گوید: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان به صورت شبانه روزی حضور دارند و  در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همه پایگاه‌های امداد و نجات به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

او گفت: مساجد و مکان‌هایی که از قبل پیش بینی شده بودند برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک جاده‌های استان زنجان آماده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان می گوید: روزانه ۵۵ نفر از پرسنل هلال احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های و پست‌های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

به گفته موسوی زمستان امسال ۳ پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقای سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر هشت و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان – ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.

او می گوید: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مهیا شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.