شرکت ۴۲ روحانی در شهرستان انار در طرح مهرواره اوج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: ۴۲ روحانی فعال شهرستان انار با شرکت در طرح مهرواره اوج، موفق به حل مشکلات مختلف در سطح محلات شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- حجت‌الاسلام حسن منتظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: مرحله شهرستانی طرح  مهرواره اوج همزمان با سراسر کشور در شهرستان انار برگزار شد و  ۴۲ روحانی فعال شهرستان انار با شرکت در این طرح، موفق به حل مشکلات مختلف در سطح محلات شدند.

او می گوید: طرح مهرواره اوج به همت سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور برگزار می‌شود و در این طرح روحانیون در سطح محله به حل مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف می‌پردازند و طرح‌های منتخبی که بیشترین رای مردمی را کسب کنند به مرحله استانی و سپس مرحله کشوری راه می‌یابند.

حجت الاسلام منتظری گفت: از بین ۴۲ روحانی فعال شهرستان انار که موفق به حل مشکلات خانواده، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، تربیتی و غیره در محلات مختلف شهرستان شدند، سه نفر  از سوی کمیته انتخاب، پذیرفته شدند که پس از رای مردمی و کمیته داوران یک نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کند.

او می گوید: منتخبین شهرستان انار تا امروز ۲۸ دی‌ماه فرصت تبلیغ دارند و محمد افرند با کدیکتا:۳۲۳، روح‌الله باقری با کدیکتا: ۳۲۷ و محمدمهدی انصاری  با کدیکتا:۳۲۸ منتخبین شهرستان انار هستند و رأی مردمی با فرستادن کد یکتا مربوط به هر کدام از منتخبین به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ ثبت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار گفت: آرای مردمی و نتیجه کمیته داوران، نفر اول شهرستان را برای ورود به مرحله استانی و سپس کشوری مشخص می‌کند و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، نفرات برتر کشوری طرح  مهرواره اوج مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار