احراز صلاحیت ۲۱ هزار و ۸۸ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۸۸ نفر، در سامانه نهضت ملی مسکن استان احراز صلاحیت شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حسینعلی مقصودی گفت: ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان چهارمحال و بختیاری نام نویسی کرده‌اند.

بعد از احراز صلاحیت برای متقاضیان پیامک ارسال می‌شود تا جهت تکمیل مدارک در شهرکرد به مراکز پیشخوان و در سایر شهر‌ها به بنیادمسکن مراجعه کنند.

در طرح نهضت ملی مسکن آقایان بالای ۲۳ سال مجرد و همچنین بانوان بالای ۳۵ سال مجرد می‌توانند نام نویسی کنند.

آقایان مجردی که احراز صلاحیت می‌شوند با دادن یک تعهد محضری متعهد خواهند شد که در زمان تحویل واحد‌ها متأهل باشند در غیر صورت، امتیاز از آن‌ها گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید


به گفته مقصودی، به دلیل تورم بالا و افزایش قیمت‌ها تسهیلات طرح‌های مسکن به ۳۵۰ میلیون تومان در شهرکرد و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهر‌ها افزایش یافته است و بقیه قیمت تمام شده مسکن در فواصل زمانی مختلف، بین ۲ تا سه سال توسط متقاضی تأمین خواهد شد.

دولت به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر صندوق مسکن را تشکیل داده است تا بتواند به دهک‌های پایین کمک بیشتری کند، از این رو متقاضیان دهک بندی می‌شوند و تسهیلات دهک‌های یک تا سه با سود چهار درصد، دهک چهار تا هفت با سود چهار تا ۱۲ درصد و دهک‌های بالاتر با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار