استاندار اردبیل گفت: تربیت نسل سالم و در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تحول در آموزش و پرورش است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم و لازم است با تحول گرایی در این عرصه در تربیت نسلی که کشور را به بهترین وجه اداره کنند، برنامه ریزی و اقدام شود.

استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: تحول در این خصوص لحظه‌ای اتفاق نمی‌افتد و با توجه به برقراری عدالت آموزشی و توزیع متناسب امکانات آموزشی برای کشف استعداد‌های دانش آموزان مناطق محروم از جمله گام‌های مورد نیاز برای تحول در تربیت نسل آینده است.

عاملی تولید ثروت برای آینده کشور را در گرو تربیت نسل خلاق دانست و گفت: باید با برنامه ریزی جدی در این حوزه توجه ویژه‌ای به پرورش خلاقیت‌ها شود.

او ارکان تحول در حوزه آموزش و پرورش را شورا‌های آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: باید نقش تصمیم سازی به شورا‌های آموزش و پرورش داده شده و از ظرفیت‌های این شورا در رفع آسیب‌های حوزه آموزش استفاده شود.

به گفته استاندار اردبیل افت تحصیلی در ایام کرونا و نفوذ فرهنگ‌های غلط رفتاری و اخلاقی در بین دانش آموزان تحول در این عرصه را نیازمند اقدام جهادی دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.