مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح توزیع هوشمند کالا‌های اساسی در استان بیش از ۱۴۰۰ نفر از خدمات سامانه بازرگام بهره مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - میر جمال ساداتی گفت: توزیع هوشمند کالا‌های اساسی در سامانه بازرگام از شب یلدای امسال در استان آذربایجان غربی آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۴۰۰ نفر از خدمات سامانه بازرگام در استان بهرآذره‌مند شده اند.

ساداتی می گوید: هوشمند سازی عرضه و زنجیره می‌تواند به تثبیت قیمت کالا‌ها در سطح بازار کمک کند و با اجرای این طرح شاهد کاهش واسطه گری‌های غیر ضروری و افزایش سطح دسترسی آسان مردم به کالا‌های اساسی هستیم.

به گفته وی در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان گردیده و هیچ گونه هزینه‌ای از مشتریان بابت حمل کالا دریافت نمی‌گردد و در صورتی که همه پلتفرم‌ها و استارت آپ‌ها پای کار بیایند و زیرساخت‌ها فراهم شود، تا پایان سال همه اقلام کالاهای اساسی را هوشمند توزیع می‌کنیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان گفت: پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد؛ و تلاش می‌کنیم تا تعداد کالا‌های عرضه شده در این سامانه را افزایش دهیم.

وی می گوید: تاکنون در قالب طرح توزیع هوشمند کالا‌های اساسی ۷ تن تخم مرغ، ۶ تن مرغ، ۲ تن روغن خوراکی، ۵۸ هزار تن برنج و .. با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان گردیده است.

ساداتی گفت: هدف ما از این شیوه فروش این است که در این سامانه، خانوار‌ها پس از ثبت نام، انتخاب کالا‌های مدنظر، درج آدرس دقیق و پرداخت الکترونیکی، کالا‌های مدنظر خود را بدون هزینه، در اسرع وقت و با حفظ کرامت درب منزل تحویل بگیرند.

گفتنی است هموطنان می‌توانند از طریق سایت بازرگام (https://bazargam.com/) و یا نصب اپلیکیشن بازرگام از بازار (https://cafebazaar.ir/app/com.pishgaman.bazargam) نسبت به خرید کالا‌های اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ، مرغ منجمد، و... اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.