مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان از مصدومیت ۸ نفر بر اثر سوانح رانندگی و ۳ نفر بر اثر مسمومیت co خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت: امروز ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه بر اثر واژگونی  خودروی پراید در محور دهدز به ایذه سانحه رانندگی به وقوع پیوست که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات در محل حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان  می‌گوید:  در این حادثه  ۴ نفر (یک مرد و ۲ زن و یک کودک ۴ ساله) مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

این مقام مسئول گفت: همچنین ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امروز  سانحه رانندگی دو  خودروی پژو ۴۰۵  و  سمند در محور هندیجان به دیلم  گزارش شد.

به گفته شرهانی این حادثه ۴ مصدوم (۲ مرد و ۲  کودک) داشت که  با کمک نیرو‌های امداد و نجات  به بیمارستان بقیه الله دیلم منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان می‌گوید: امروز ساعت ۱۹ و ۴۴ دقیقه بر اثر مسمومیت با co در  اهواز - شهرک پیام۳ نفرمصدوم شدند.

او گفت: مصدومان این حادثه  نیز برای ادامه درمان  به بیمارستان رازی منتقل شدند.

امروز همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه  وانت نیسان در گتوند ۲ نفر و در در واژگونی پژو پارس در محور امیدیه به ماهشهر ۳ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.