کمک سه میلیارد تومانی مردم الموت به نیازمندان

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: در ۹ ماه امسال مردم نیکوکار این بخش بیش از سه میلیارد و ۵۲ میلیون تومان به نیازمندان منطقه اهدا کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین -  مجید رشوند گفت: در ۹ ماه امسال بیش از سه میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی را در قالب طرح‌های مختلف شاهد بودیم که همه این کمک‌ها براساس نیّت اهداء کنندگان برای محرومان همین منطقه هزینه شده است.

به گفته وی، از این میزان مشارکت مردمی بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های حامیان ایتام و محسنین در طرح اکرام بوده است چراکه در حال حاضر در الموت شرقی ۱۴ یتیم و ۱۳۳ فرزند محسنین تحت حمایت داریم که برای حمایت از آن‌ها هزار و ۱۳۲ حامی به طور مستمر با این نهاد همکاری دارند.

در این مدت بیش از ۱۰۷ میلیون تومان صدقه از دو هزار و ۱۲۱ صندوق صدقه و بیش از ۱۲۹ میلیون تومان در سه مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

همچنین بیش از ۸۸ میلیون تومان کمک طرح احسان حسینی، بیش از ۱۱۷ میلیون تومان کمک نذر و قربانی و بیش از ۴۲۳ میلیون تومان کمک اطعام از سایر کمک‌های ارائه شده است.

با توجه به اینکه کمک‌های اهدایی مردم برای هر منطقه در همان منطقه برای محرومان هزینه می‌شود، مردم نیکوکار می‌توانند از هر نقطه‌ای تنها با شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان الموت شرقی اهداء کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار