شهردار میداود گفت: راه‌های دورن شهری و برون شهری میداود آنطور که شایسته مردم این منطقه باشد توسعه پیدا نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -خارا گفت: میداود در این سال‌ها به حق خود نرسیده است، راه‌های دورن شهری و برون شهری میداود آنطور که شایسته مردم این منطقه باشد توسعه پیدا نکرده است مسیر میداود _رامهرمز و همین طور میداود _باغملک به بیست سال گذشته برمی گردد.

به گفته شهردار میداود در حوزه درون شهری نیز به همین صورت است و خیابان‌های شهر میداود واقعا نیاز به کار دارند، در همین خصوص برنامه داریم و همچنین در مواردی که مستلزم تعریض معبر و خیابان است مصالحه با مالکین را در دستور کار قرار داده ایم.

این مقام مسئول می گوید: باتوجه به شرایط خاص کشور، کمبود بودجه و تخصیص، شهرداری هاباید خود به سمت درآمد زایی بروند برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال طرح و برنامه‌هایی داریم.

او گفت:  با توجه به ظرفیت بی نظیر میداود و رودخانه اعلاء احداث یک کارخانه آسفالت کوچک را در نظر داریم تا هم نیاز شهر در نهضت آسفالت تامین شودو هم درآمدی برای شهرداری باشد علاوه براین طی این مدت کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری را فعال کردیم براین اساس همه دستگاه‌ها و ادارات باید برای توسعه شهر تلاش کرده وبه شهرداری عوارض دهند.

به گفته شهردار میداود سردخانه برای محصولات کشاورزی یکی از مهمترین نیاز‌های کشاورزان منطقه بوده و با توجه به شرایط کنونی و هزینه بالای آن امکان پذیر نیست البته شرایط نگه داری محصولات منطقه نیز سخت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.