بلیت سعید معروف برای ترکیه رزرو شده است؟

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تیم والیبال فنرباغچه ترکیه درخواستی را مبنی بر صدور ITC به فدراسیون والیبال ایران ارسال نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - روز گذشته خبری مبنی بر پیوستن سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال کشورمان به تیم والیبال فنرباغچه منتشر شد.

 

 

 

 

 

بلیط معروف برای ترکیه رزو شده است؟

این خبر در حالی منتشر شده است که هنوز هیچ در خواستی مبنی بر صدور ITC سعید معروف از تیم والیبال فنر باغچه ترکیه به دست فدراسیون والیبال ایران نرسیده است. تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در این خصوص به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق آخرین استعلامی که از روابط بین الملل فدراسیون داشتم تا به این لحظه هیچ در خواستی از باشگاه فنرباغچه ترکیه دریافت نکرده ایم.

طبق قوانین بین المللی فدراسیون جهانی والیبال هر والیبالیستی که بخواهد در لیگ والیبال کشور دیگری بازی کند باید مجوز بازی برای آن والیبالیست توسط فدراسیون والیبال کشور بازیکن صادر شود.

پاسور سابق تیم ملی والیبال کشورمان در ۳ فصل اخیر در تیم بیجینگ بایک موتور چین حضور داشته و در فصل گذشته قهرمانی در لیگ والیبال چین را با این تیم تجربه کرده است. همچنین معروف فصل گذشته به عنوان بهترین پاسور لیگ والیبال چین انتخاب شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار