جنبش حماس از دیدار وزیر امور شهری تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس گفت: دیدار روز یکشنبه میان حسین الشیخ، وزیر امور شهری تشکیلات خودگردان فلسطین با یائیرلاپید نشان دهنده وضعیت سقوط و انحطاط میهن پرستی این تشکیلات است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، القانوع گفت: تداوم چنین دیدار‌های بیهوده‌ای با مقامات رژیم اشغالگر بیانگر خیانت به جانفشانی و فداکاری‌های ملت فلسطین است.

جنبش حماس بر ضرورت توقف فوری دیدار‌های شرم آور مقامات تشکیلات خودگردان با صهیونیست‌ها و اتکا مسئولان تشکیلات به رژیم صهیونیستی و مسئولان آن تاکید کرد.

حسین الشیخ در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد: امروز با وزیر خارجه اسرائیل دیدار کردم. درباره بسیاری از مسایل سیاسی و دوجانبه گفتگو کردیم و دراین دیدار بر لزوم دستیابی به یک چشم انداز سیاسی میان طرفین مبتنی بر قوانین و مشروعیت بین المللی تاکید کردم.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گفتند که یائیر لاپید با حسین الشیخ در تل آویو ملاقات کرد و این دیدار با هماهنگی قبلی نفتالی بنت، نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ انجام گرفته است.

در اواخر ماه دسامبر گذشته نیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی با بنی گانتس در خانه اش دیدار کرده بود.

با توجه به حملات مستمر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت فلسطینیان، این دیدار‌ها با انتقاد‌های گسترده‌ای در سطح گروه‌ها و در میان مردم فلسطین روبه رو شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار