گزارش خبرنگار پاکستانی از روی شتر + فیلم

خبرنگار محبوب پاکستانی این بار از روی شتر اقدام به تهیه گزارش زنده تلویزیونی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «چاند نواب» یک خبرنگار محلی محبوب در پاکستان است. سبک گزارش خاص نواب موجب محبوبیت او در میان مردم پاکستان شده است.

بنا به گزارش IndianExpress او به تازگی با یک گزارش زنده هواشناسی بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در ویدئویی که نواب در این گزارش تهیه کرده او در مورد شرایط آب و هوایی و گرد و غبار شهر کراچی صحبت می‌کند. در این ویدئو شنیده می‌شود که این خبرنگار می‌گوید: "هوای کراچی بسیار مطبوع است و باد سرد و خنکی می‌وزد. مردم شهر‌های مختلف می‌توانند برای دیدن این طوفان به کراچی بیایند. موهایم در هوا پرواز می‌کند، خاک در دهانم می‌رود و نمی‌توانم چشمانم را باز کنم."


بیشتر بخوانید


در این ویدئو نواب در حالی که تاکید می‌کند مردم نیاز نیست برای مسافرت به خاورمیانه سفر کنند ادامه می‌دهد: "افراد لاغر و ضعیف امروز نباید به این ساحل بیایند. ممکن است آن‌ها توسط این باد به هوا بروند." او در ادامه در حالی که سوار بر شتر در حال حرکت شده می‌گوید که در بیابان‌های عربستان نیست و از مردم دعوت می‌کند به همراه خانواده و کودکان خود به ساحل کراچی مسافرت کنند. او می‌گوید می‌توانید امروز عربستان و دبی را در کراچی تجربه کنید.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه رسانه‌های هندی قرار گرفت و به آن پرداختند. این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.