پیام‌های دریافتی ۵ بهمن ماه؛

گلایه دانش آموزان از دریافت اینترنت روستا و مشکلات متقاضیان مسکن ملی پرند

پیام‌های رسیده در تاریخ ۵ بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


گلایه از تاخیر در صدور گواهینامه
سلام تقریبا سه ماه است که در کشور گواهینامه صادر نمی‌شود. من در آبان ماه در آزمون رانندگی قبول شدم، ولی هنوز گواهینامه صادر نشده و کسی هم پاسخگو نیست لطفا پیگیری کنید.


مشکلات متقاضیان مسکن ملی پرند
سلام خسته نباشید از آبان سال گذشته تا به حال از ما ۱۲۰ میلیون تومان دریافت کردند. باتوجه به اینکه پروژه تخصیص داده شده پیشرفت ۱۰ درصدی داشته، دوباره باید چهل میلیون تومان دیگر هم پرداخت کنیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


گلایه از کاهش بورس در بازار
درباره کاهش بورس در بازار گزارشی تهیه کنید.


مشکلات دانش آموزان از اینترنت ضعیف روستا
درود من یک دانش آموز هستم. ضعیف بودن اینترنت روستای احمدآباد دریس واقع در کیلومتر ۱۳ شهرستان کازرون برای ما مشکلات بسیاری را به وجود آورده است. این مشکل از بهمن سال ۱۳۹۸هنگام ورود بیماری کرونا وجود داشته است. بار‌ها این مشکل را به گوش مسئولان رساندیم، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است. لطفا پیگیری کنید.


بلاتکلیفی ۱۵۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی وزارت کشور بعد از یک‌سال
با سلام با گذشت یک‌سال و دوماه از زمان برگزاری هشتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ۹ ماه از اعلام نتایج نهایی هنوز زمان شروع بکار پذیرفته شدگان وزارت کشور در ابهام است لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار