درخشش دانش آموزان خراسان جنوبی در مسابقه عروسکی مهر یاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان استان توانستند با کسب ۹۶ امتیاز رتبه دوم مسابقه نمایشی عروسکی مهریاد را از آن خود کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رضایی گفت: مسابقه نمایش عروسکی مهریاد آموزش و یادگیری، مهر ورزی و امداد در دو سطح استانی و کشوری و در دو گروه سنی ۴ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۲ سال از سوی سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

او گفت: در این مسابقه از کودکان خواسته شده تا با استفاده از عروسک‌های خانگی، دست‌ساز و یا هر عروسک دیگری که در دسترس دارند، نمایشی با موضوعات بشردوستی و امدادی اجرا کنند و از این اجرای نمایشی تصویربرداری و به جمعیت هلال احمر استان خود ارسال کنند.

رضایی گفت: این دوره از مسابقات با هدف نهادینه کردن مفاهیمی چون گسترش صلح و دوستی، یاری‌رساندن به دردمندان، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، بشردوستی، مهرورزی، فداکاری و ایثار در کودکان و نوجوانان طراحی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد ۱۴۹ دانش آموز از خراسان جنوبی در این مسابقه شرکت داشته اند که  با کسب ۹۶ امتیاز رتبه دوم این مسابقه را از آن خود کنند.

او گفت: نمایش زهرا مقداری از بشرویه با نام مهار آتش سوزی، رقیه نوروزی از بشرویه با عنوان عیادت مادر بزرگ و ستایش نوروزی از بشرویه با موضوع سقوط از ارتفاع جزء منتخبین مسابقه قرار گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.